LAUANTAITUNNIT

Ylöjärven Pianokoulu järjestää myös yksittäin varattavia tunteja lauantaisin.

​

Nämä sopivat hyvin esimerkiksi niille joille viikottainen tunneilla käynti tuntuu turhan tiuhalta tahdilta. Lauantaitunnit ovat myös hyvä mahdollisuus käydä ylipäätään kokeilemassa millaista soittotunneilla on.

​

Tunnit voi varata alla olevasta kalenterista. Mikäli varailet tunteja ensimmäistä kertaa, kannattaa jättää kaikki yhteystiedot kalenterin varauskaavakkeeseen - niitä tarvitaan laskutusta varten. Tunneista lähetetään lasku sähköpostiin muutaman käynnin jälkeen, tai silloin kun ei ole enää tiedossa uusia käyntejä hetkeen. Palaavat varailijat pärjäävät jättämällä nimen ja sähköpostin!

​

Tunteja voi varailla tai perua vielä vuorokautta ennen niiden alkamisajankohtaa. Sähköpostiin tulee vahvistus varauksesta. Varaathan mielellään aikasi aina lähimpään vapaaseen mikäli mahdollista.

​

Varattavia aikoja on näkyvissä kerralla aina vain yhdelle kuukaudelle. Uudet ajat ilmestyvät kalenteriin kuun viimeisen viikon aikana.

​

Jos varauslomake alla ei toimi, voit kokeilla tehdä varauksen tämän linkin kautta: https://vello.fi/ylojarven-pianokoulu

​

Hätätapauksessa varauksen voi tehdä myös laittamalla viestiä Arille :) (yhteystiedot Info-sivulla).

Käsi2.jpg
Nuotit.jpg